חוזרים לעבודה עם כוחות מחודשים

עברנו את סוף השבוע או שחזרנו לעבודה מחופשה ארוכה, זה הזמן למלא את המצברים בכוחות מחודשים, להיות ערניים רגועים ומפוקסים.

like indigo.png

עקבו אחרינו בפייסבוק

היינו בחופשה ארוכה או שאנחנו אחרי סוף שבוע רגיל, אבל אין לנו כוח לחזור לשגרה ולא בא לנו כי אין לנו אנרגיות, מה עושים במקרה שכזה? אחת הדרכים היעילות ביותר היא תזונה נכונה, לאכול ארוחת בוקר מזינה המכילה פחממות וחלבונים בצורה מאוזנת ומתאימה לחידוש האנרגיה. וזו ההצעה שלנו:

לשתות מים:

שתיית מים מיד כשקמים מהשינה היא חיונית מאד, היא מחזירה נוזלים שאבדו במהלך השינה. הגוף שלנו מאבד את הנוזלים במהלך הלילה וחייבים לחדש את המלאי.

לאכול פחממות:

מומלץ לאכול דגני בוקר מלאים שיש בהם יותר מ - 7 גרם של סיבים תזונתיים בתכולה של 100 גרם מהמנה, למשל; לחם מחיטה מלאה, גרנולה היא מעולה, דייסה מקוואקר או לחילופין פירות, אלו יעזרו להעלות את רמת האנרגיה לזמן של כל 3 שעות לפחות.

לאכול חלבונים;

רצוי חלבונים מהחי כגון; טונה, נקניק פסטרמה, ביצה ו/או דברי חלב כגון; יוגורט, גבינות למיניהן, בגבינה צהובה יש חלבון רב, בידקו את כמות החלבון שיש בכל מוצר. החלבון משביע אותנו לאורך זמן ומאט את קצב ספיגת הסוכר בגוף.

 

סיבים תזונתיים:

לאכול ירקות המכילים סיבים תזונתיים, יש בהם נוזלים וגם ויטמינים ומינרליים המסייעים לערנות במהלך היום, לפחות בתחילתו.

מה לא מומלץ לאכול ולשתות על הבוקר?!

קפה, הוא לא בריא על הבוקר, הוא ממריץ את זרימת הדם ומעניק תחושה של אנרגיה לפרק זמן קצר תוך שהוא גורם לנו לעשות הרבה פיפי, מה שמייבש אותנו במהירות לגורם לנו לרצות עוד. מצב זה גורם אוטומטית לעייפות כרונית. לא לאכול כבד, בטח לא קורסונים ודברי מאפב כגון בורקסים קוראסונים וכו'. אלו מאכלים המכילים שומנים רבים ושומן טראנס שהוא מהמסוכנים ביותר שיש. לגוף לוקח הרבה זמן לפרק שומנים אלו מה שדורש מאיתנו אנרגיה רבה ואנחנו נהיים עייפים מאד.

אנחנו ממליצים לחדש אנרגיות בתוספת מעולה, כזו שתחזיק אתכם ערניים ורגועים עד כ - 6 שעות תוך שאתם מספקים לגוף שלכם את הויטמינים והמינרלים היעילים לשיפור הערנות, שתו אינדיגו, משקה האנרגיה שמכיל את מה שנחוץ לכם לערנות ארוכת טווח תוך שאתם שותים ויטמינים ומינרלים מהצומח.